filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Hi, We have a Jeep Grand Cherokee Overland which we bought from Suttons dealership in Brookvale, Australia new in June 2014. At the time we purchased the extended warranty. In the past week or so the air conditioning has stopped working, we took it in today and have...
Read more
Brookvale, New South Wales
#1361531
Reply to reviews
I have had my jeep in the shop several time since i bought it almost 1 yr ago! I keep having issues with it and now i keep having the same issue and they want to tell me that I have to wait for an update to come out and that should fix my problem. I asked to speak to a...
Read more
1.0
#1360759
Reply to reviews
Show

Jeep - Rattle in dash

Have a 2016 Jeep Grand Cherokee. When driving on rough pavement there is a constant rattle in the dash on drivers side. Sounds like coin rattling in an ash tray. Is back at dealer again now. Can hardly stand to drive it. May have to just trade it in on another brand of vehicle.
3.4
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Style and Design
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website
#1359357
Reply to reviews
Route 4 Dodge/Jeep, Paramus, NJ Horrible dealer. They don't return calls, been waiting for six weeks for a loaner to bring a previously preowned vehicle in for wet floors in a 2017 Jeep Renegade. They just don't care! Call corporate they don't care. No one seems to...
Read more
I didn't like
  • Nothing about my experience was good to date
#1358772
Reply to reviews
I have a 2014 Jeep Patriot that I've owned for three years. Purchased used, after an accident, was looking to get a safe dependable car - HA! Within six months, the ignition control unit went out - driving along and suddenly my car won't go over 30 miles an hour. At...
Read more
Anonymous
Anonymous

Sorry but those problems aren't accidents those problems you've had are normal rent a car safeguards they program the car with in case a person don't bring the car back. You'v...

ransom
ransom

You should read your warranty, what you complained about is the way almost all warranties work. After the warranty is over, you're on your won. Perfectly normal.

2.3
I didn't like
  • No resolution to my issue
#1358479
Reply to reviews
Show

Jeep - Thanks

The person I spoke to started my case file.
3.5
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
#1358231
Reply to reviews
Show

Jeep - Thanks!

The person I spoke to was helpful and pleasent! Thanks!
#1358228
Reply to reviews
Show

Jeep - Drivetrain warranty

Our Jeep fan module burned up engine got hot and they're saying that we do not have a warranty even though the vehicle has 60,000 miles on it. They say that the drivetrain warranty was voided at 4,000 miles and they hung up on me
1.2
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
#1357670
Reply to reviews
My car has been in and out the Jeep service department for at least the last month! I have tried to work with the service men by allowing them extra time to do repairs, "their job" numerous times, and they cant seem to get it right! My car is in your shop and I have to...
Read more
1.2
#1356352
Reply to reviews
Jeep - Extremely rude and unprofessional customer service operator
Jeep - Extremely rude and unprofessional customer service operator
Jeep - Extremely rude and unprofessional customer service operator
Jeep - Extremely rude and unprofessional customer service operator
As if the reason anyone would call customer service isn’t frustrating enough, this particular operator added fuel to the fire! Maryanne MS3148 did nothing but frustrate and irritate me further. As I proceed to ask questions and explain myself she insists that I should...
Read more
1.5
#1356314
Reply to reviews